Reklamowe kampanie muzyczne dla dużych marek: BelVita, Delikatesy Centrum i mBANK
Realizacja reklamowych kampanii muzycznych dla marek BelVita, Delikatesy Centrum i mBANK przez CONNECTION public relations przy współpracy z artCONNECTION music stanowi znakomity przykład profesjonalnego podejścia do marketingu sensorycznego.
Celem tych kampanii było nie tylko promowanie produktów, ale również budowanie pozytywnych skojarzeń z markami poprzez angażujące doznania słuchowe. Zaangażowanie artysty Kovalczyka do skomponowania muzyki, napisania tekstów i pełnego udźwiękowienia kampanii, a także jego osobisty udział w niektórych projektach, znacząco zwiększyło efektywność przekazu reklamowego.
W ramach projektu CONNECTION public relations odpowiadało za:
Produkcję muzyki reklamowej
Kompleksową realizację udźwiękowienia kampanii
Zarządzanie działaniami w zakresie castingu muzycznego
Nagrania studyjne
Realizację i nagrania przeprowadzone zostały przez wytwórnię artCONNECTION music, należąca do spółki CONNECTION MEDIA, właściciela CONNECTION public relations.
Film reklamowy “mOkazje”:
Making of “mOkazje”:
Realizacja kampanii reklamowej:
Klient: M-Bank
Agencja: VML Poland
Produkcja: Better Film Productions
Muzyka: Kovalczyk (Paweł Kowalczyk)
Produkcja muzyczna: artCONNECTION music
Obejrzyj spot Belvita
Muzyka do reklamy: „Belvita Gospel”
Klient: BelVita/ Mondelez
Muzyka: Kovalczyk (Paweł Kowalczyk)
Produkcja muzyczna: artCONNECTION music
Agencja: VML
Produkcja: Better Film Productions
Delikatesy centrum
Rzeźnik liryczny
Klient: delikatesy Centrum
Agencja: Lvov
Reżyseria: Tomek Goldbaum-Wlazinski
Kompozytor: Rafał Kulczycki/Sirens
Wykonanie utworu, aktor. Kovalczyk (Paweł Kowalczyk) artCONNECTION music