Skip to main content

Reklamowe kampanie muzyczne dla dużych marek: BelVita, Delikatesy Centrum i mBANK

Realizacja reklamowych kampanii muzycznych dla marek BelVita, Delikatesy Centrum i mBANK przez CONNECTION public relations przy współpracy z artCONNECTION music stanowi znakomity przykład profesjonalnego podejścia do marketingu sensorycznego.

Celem tych kampanii było nie tylko promowanie produktów, ale również budowanie pozytywnych skojarzeń z markami poprzez angażujące doznania słuchowe. Zaangażowanie artysty Kovalczyka do skomponowania muzyki, napisania tekstów i pełnego udźwiękowienia kampanii, a także jego osobisty udział w niektórych projektach, znacząco zwiększyło efektywność przekazu reklamowego.

W ramach projektu CONNECTION public relations odpowiadało za:

  • Produkcję muzyki reklamowej
  • Kompleksową realizację udźwiękowienia kampanii
  • Zarządzanie działaniami w zakresie castingu muzycznego
  • Nagrania studyjne

Realizację i nagrania przeprowadzone zostały przez wytwórnię artCONNECTION music, należąca do spółki CONNECTION MEDIA, właściciela CONNECTION public relations.

Film reklamowy “mOkazje”:

Making of “mOkazje”:

Realizacja kampanii reklamowej:

Klient: M-Bank

Agencja: VML Poland

Produkcja: Better Film Productions

Muzyka: Kovalczyk (Paweł Kowalczyk)

Produkcja muzyczna: artCONNECTION music

Obejrzyj spot Belvita

Muzyka do reklamy: „Belvita Gospel”

Klient: BelVita/ Mondelez

Muzyka: Kovalczyk (Paweł Kowalczyk)

Produkcja muzyczna: artCONNECTION music

Agencja: VML

Produkcja: Better Film Productions

Delikatesy centrum

Rzeźnik liryczny

Klient: delikatesy Centrum

Agencja: Lvov

Reżyseria: Tomek Goldbaum-Wlazinski

Kompozytor: Rafał Kulczycki/Sirens

Wykonanie utworu, aktor. Kovalczyk (Paweł Kowalczyk) artCONNECTION music

Postprodukcja: Delapost Studio dźwiękowe: Rytmika