Dokładnie wczoraj 16 maja od g. 11.00 kilkudziesięciu najbardziej popularnych w Polsce vlogerów/blogerów/gwiazd internetowych i artystów od tej samej godziny, zjednoczyło się w specjalnej akcji i udostępniło na swoich kanałach emisji YouTube, Facebook filmik, który mocno odbiegał treścią od ich dotychczasowych materiałów, a który stał się częścią specjalnej video kampanii MUSIC FOR LIFE. Za blogerami poszli inni użytkownicy YouTuba i również zaczęli udostępniać i nadsyłać swoje filmiki! Łącznie kampania dotarła do 1 mln osób w ciągu jednego dnia!
Autorami akcji byli: BARTŁOMIEJ SZKOP oraz Team kreatywny GALOPUJĄCY PANCERNIK ( Ilona Patro, Maciej Budzich). Koordynatorem i producentem akcji oraz agencją zapewniającą komunikacje jest CONNECTION public relations. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest Fundacja ORIMARI.
CONNECTION public relations jest autorem kreacji i projektu nowej odsłony kampanii MUSIC FOR LIFE oraz jej koordynatorem. Dla Fundacji ORIMARI prowadzi działania w zakresie prowadzenia kampanii społecznej, public i media relations, social media, Biura Prasowego, kampanii promocyjnych online.
Najnowsze komentarze