W sobotę, 5 października br. w hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się V charytatywna kolacja Fundacji ORIMARI i sieci Starwood Hotels & Resorts „SMAKI DOBRA”. Punktem kulminacyjnym wydarzenia była tradycyjnie już aukcja sześciu smakowitych perełek kulinarnych przygotowanych przez szefów kuchni hoteli Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz Hotelu Bristol i Westin Warsaw. Dodatkowo tegoroczną aukcję wzbogaciły takie przedmioty jak talerz własnoręcznie podpisany przez Felixa Baumgartnera (skok z stratosfery) i koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego.
Łączny dochód z imprezy wyniósł 662.000 zł! Z tej kwoty 22.000 zł zostanie przeznaczone na projekty edukacyjne w Kamerunie i Nigerii, a 640.000 zł – na zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach. W ramach tej kwoty są dwa kardiomonitory o wartości 100.000 zł, przekazane przez firmę PROMED S.A.
Wydarzenie w wyjątkowy sposób poprowadzili – Dorota Wellman, Maciej Miecznikowski i Piotr Gąsowski, a uświetnił je wspaniały występ Pawła Kowalczyka, Ambasadora prowadzonej przez Fundację ORIMARI Kampanii MUSIC FOR LIFE. Na wydarzeniu pojawiło się wielu znakomitych gości, a wśród nich m.in.: Kinga Rusin i Piotr Rubik z żoną.
Kolacja „SMAKI DOBRA” odbyła się już po raz piąty. W ciągu pięciu edycji imprezy udało się zebrać łącznie 2 miliony 377 tysięcy zł na sprzęt medyczny dla szpitalnych oddziałów dziecięcych w całej Polsce!
Partnerami tego wyjątkowego wieczoru byli: Starwood Hotels & Resorts, Pandora oraz Piwnica Wybornych Win,
Patronami Medianymi: Warsaw Business Journal, Kikimora,
Komunikacją wydarzenia zajęła się agencja CONNECTION public relations.
Kontakt:
Fundacja ORIMARI
kom. 602323799
www.orimari.com
Kontakt dla mediów:
CONNECTION public relations
tel. 22 405 04 22, kom. 601 131 556
email. biuro@connection.com.pl
www.connection.com.pl
Fundacja ORIMARI działa od 2006 roku. Nie tylko przekazuje sprzęt medyczny, ale współpracuje także z domami dziecka i finansuje programy rehabilitacyjne dla dzieci z rodzin zastępczych. Od 2008 roku prowadzi kampanię „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci. W 2012 roku zainaugurowała Kampanię MUSIC FOR LIFE – interaktywny projekt internetowy, wykorzystujący potencjał muzyki dla celów dobroczynnych.
Najnowsze komentarze