II Edycja Kampanii MUSIC FOR LIFE skierowana jest do wszystkich, którzy kochają muzykę i chcą pomóc Centrum Zdrowia Dziecka w zakupieniu sprzętu dla najmłodszych pacjentów z problemami niedosłuchu. Sukces I edycji sprawił, że w 2013 roku Kampania MUSIC FOR LIFE znacznie poszerzy swój zasięg medialny, zaznaczając swoją obecność w mediach ogólnopolskich, regionalnych, mediach społecznościowych, blogosferze oraz podczas muzycznych eventów w całej Polsce.
Nowością, jaka pojawi się w 2013 roku będzie Plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM dla debiutantów i młodych artystów oraz specjalnie przygotowana składanka MUSIC FOR LIFE, zawierająca utwory przekazane na rzecz kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy, zaproszone do udziału w II edycji. Realizować będziemy również projekt, w ramach którego na polskim rynku muzycznym pojawi się możliwość wydania przez artystów PŁYTY
Z SERCEM – MUSIC FOR LIFE. Złotówka ze sprzedaży każdej płyty oznaczonej logo kampanii MUSIC FOR LIFE zasili konto Fundacji ORIMARI i zostanie przekazana na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla Centrum Zdrowia Dziecka.
„MUSIC FOR LIFE to ciekawa inicjatywa, której ideą jest pomoc dzieciom poprzez promowanie nowych muzycznych talentów. Ja od zawsze śledzę młodych polskich twórców, wiem, że jest ich wielu, bardzo utalentowanych. Przy tej okazji chciałabym ich wszystkich zachęcić do tego, aby zgłaszali swoje utwory, które sami tworzą, właśnie do MUSIC FOR LIFE, bo dzięki temu również oni pomagają!” – mówi Natalia Kukulska, Ambasadorka Kampanii MUSIC FOR LIFE.
„Popieram MUSIC FOR LIFE, bo w prosty sposób pomaga, tym którzy tego potrzebują” – dodaje Piotr Kupicha, Ambasador Kampanii MUSIC FOR LIFE.
W trakcie II edycji MUSIC FOR LIFE internauci będą mogli korzystać z odświeżonego serwisu www.musicforlife.pl, w którym znajdą się najnowsze informacje o planowanych wydarzeniach, konkursy, filmy, wywiady oraz oczywiście platforma do głosowania. Zapraszamy również na nasz fan page, gdzie na bieżąco aktualizujemy nowinki na temat muzycznych wydarzeń w Polsce i na świecie.
„MUSIC FOR LIFE to jedyne przedsięwzięcie w Polsce, które na dużą skalę wykorzystuje potencjał muzyki dla celów dobroczynnych dodatkowo promując młode talenty muzyczne. Specjalnie stworzona platforma internetowa musicforlife.pl umożliwia zbieranie środków finansowych na leczenie i rehabilitację dzieci. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez wsparcia Ambasadorów kampanii: Natalii Kukulskiej, Justyny Steczkowskiej i Piotra Kupichy oraz wielu innych artystów, którzy popierają nasze działania. Ze swojej strony serdecznie zapraszam wszystkich artystów polskiej sceny muzycznej do włączenia się w naszą kampanię. Wierzę, że cel jaki sobie postawiliśmy, wart jest naszego zaangażowania” – mówi Marzenna Szustkowska, prezes Fundacji ORIMARI.
Kampanię w 2012 roku honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha – Ambasadorowie kampanii,a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran, Michał Urbaniak, Łukasz i Paweł Golcowie, Anna Jurksztowicz i Krzesimir Dębski.
Zwycięzcą I Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE w 2012 roku został zespół TUNE, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.
Działania dotyczące kreacji, obsługi public relations, social media w ramach kampanii MUSIC FOR LIFE koordynuje agencja CONNECTION public relations.
ORGANIZATOR II EDYCJI KAMPANII MUSIC FOR LIFE:
Fundacja ORIMARI
Sułkowicka 2/4 lok. 41, 00-746 Warszawa
mobile: 602 323 799
e-mail. orimari@orimari.com
www.orimari.com
www.musicforlife.pl
BIURO PRASOWE I KOORDYNATOR II EDYCJI KAMPANII MUSIC FOR LIFE:
CONNECTION public relations
tel. 22 405 04 22, kom. 601 131 556
email. krystian.szczodrowski@connection.com.pl
www.connection.com.pl
Najnowsze komentarze