CONNECTION MEDIACONNECTION MEDIACONNECTION MEDIACONNECTION MEDIACONNECTION public relationsartCONNECTION music
  • o nas
  • pressroom
  • oferta
  • usługi
    • SOCIAL MEDIA

      Social media marketing
      Social media ePR
      Social media video

    • PUBLIC RELATIONS

      PR
      ePR
      Media Relations
      Brand PR
      Music & Culture PR
      Biuro Prasowe

    • CONTENT MARKETING

      Spoty reklamowe
      Muzyka do reklam
      Teledyski
      Video PR

    • MARKETING

      Event
      Viral
      Ambient
      Buzz (WoMM)

  • klienci
  • kontakt
NastępnyPoprzedni

MUSIC FOR LIFE – ruszył plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM!

Autor: Administrator | Pressroom | Comments are Closed | 1 czerwca, 2013 | 0

logo0

Przedstawiamy 15 utworów, które będą rywalizować między sobą o tytuł PIOSENKI Z SERCEM II Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE!

Kampania MUSIC FOR LIFE specjalnie z myślą o młodych twórcach przygotowała Plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM.

W tym roku swoje utwory na platformie musicforlife.pl zarejestrowało ponad 150 młodych artystów, reprezentujących prawie wszystkie gatunki muzyczne. Z nadesłanych prac profesjonalne Jury zakwalifikowało do rywalizacji 15 najlepszych utworów, na które użytkownicy portalu www.musicforlife.pl będą mogli głosować od 4 czerwca 2013 do 31 października 2013. Zebrane w ten sposób pieniądze pozwolą na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka.

Mechanizm udziału w Plebiscycie był prosty – polegał na zgłoszeniu autorskiego utworu muzycznego (nowego lub już publikowanego). Zarejestrowane utwory młodych artystów trafiały na specjalną platformę internetową musicforlife.pl. Następnie Jury wybrało 15 utworów finałowych, a dalej internauci będą głosować na swoje ulubione utwory, wysyłając PRZELEW lub SMS, z którego dochód zostaje przeznaczony na cele charytatywne. Utwór, który zwycięży w głosowaniu internautów otrzyma tytuł PIOSENKI Z SERCEM, określone świadczenia promocyjne oraz wejdzie na składankę MUSIC FOR LIFE, obok utworów Ambasadorów Kampanii. Kampania MUSIC FOR LIFE to jedyne przedsięwzięcie, które łączy działalność charytatywną na rzecz chorych dzieci z promocją młodych talentów muzycznych.

O tytuł PIOSENKI Z SERCEM będą rywalizowały następujące utwory:

Agata Świętoń „Słowa”
Alex with Revenge „Spacer po linie”
BARDZO BARDZO „On the Horizon”
Black Diamond „Cień”
Coki Marquez&Banda „Viene del Sole”
CRYOUTS „Tell Me Why”
Duży Ptak „Grom”
Ippon „Piano (Nie bój się)”
MC Sobieski „MC Sobieski”
Michał Rudaś „Empty space in my heart”
OUTline „Kiedy oddycham”
Over Kyoto „On & On”
Pancakes „Rycerz”
Synthphonia „Soundblind”
Tymek Śnieżek „Zmienić świat”

 

Podczas I Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE, na platformie musicforlife.pl zostały zarejestrowane 253 utwory młodych artystów, na które można było głosować przez 6 miesięcy. Konkurs młodych talentów I Edycji MUSIC FOR LIFE wygrał zespół TUNE.

zdj3Dlaczego popieramy MUSIC FOR LIFE? To pierwsza tego typu akcja, która integruje środowisko muzyczne i wszystkich którzy kochają muzykę na rzecz szczytnego celu, jakim jest pomoc najmłodszym. Cieszymy się, że nareszcie jest taka kampania – popieramy całym sercem!” – Zespół TUNE.

 

 

 

 

BIURO PRASOWE I KOORDYNATOR II EDYCJI KAMPANII MUSIC FOR LIFE:
CONNECTION MEDIA
CONNECTION public relations
tel. 22 405 04 22,  kom. 601 131 556
email. biuro@connection.com.pl
www.connection.com.pl

 

POBIERZ

Biuro Prasowe, CONNECTION public relations, Fundacja ORIMARI, II Edycja Kampanii MUSIC FOR LIFE, Kampania Music For Life, kampania społeczna, media relations, PIOSENKA Z SERCEM, Plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM, PR, public relations, TUNE

Zobacz więcej

  • MC S

    Plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM Kampanii MUSIC FOR LIFE rozstrzygnięty!

    Autor: Administrator | Comments are Closed

    Przedstawiamy Wam utwór, któremu internauci przyznali tytuł PIOSENKI Z SERCEM Kampanii MUSIC FOR LIFE! ZWYCIĘŻYŁ MC SOBIESKI!!! Kampania MUSIC FOR LIFE, jak co roku, specjalnie z myślą o młodych twórcach przygotowała Plebiscyt na PIOSENKĘ ZWiecej

  • VLOGERZY DLA MFL

    MUSIC FOR LIFE dziękuje polskim Vlogerom, Blogerom i Internautom!

    Autor: Administrator | Comments are Closed

    Kampania MUSIC FOR LIFE, w specjalnym filmiku, dziękuje wszystkim blogerom i vlogerom, którzy pomogli w zdobyciu funduszy na zakup sprzętu dla chorych dzieci. Do akcji włączyli się najbardziej popularni polscy blogerzy, vlogerzy, gwiazdy internetowe orazWiecej

  • blogerzy_foto. Bartłomiej_Szkop

    Polscy Vlogerzy i Blogerzy zjednoczeni dla Kampanii MUSIC FOR LIFE!

    Autor: Administrator | Comments are Closed

    Dokładnie wczoraj 16 maja od g. 11.00 kilkudziesięciu najbardziej popularnych w Polsce vlogerów/blogerów/gwiazd internetowych i artystów od tej samej godziny, zjednoczyło się w specjalnej akcji i udostępniło na swoich kanałach emisji YouTube, Facebook itd. naWiecej

  • vlogerzy Kampania

    Polscy Vlogerzy dla MUSIC FOR LIFE!

    Autor: Administrator | Comments are Closed

    16 maja 2013, start: 11.00 Już dziś (16 maja) od g. 11.00 kilkudziesięciu najbardziej popularnych w Polsce vlogerów/blogerów/gwiazd internetowych i artystów w tym samym dniu i od tej samej godziny, zjednoczy się w specjalnej akcjiWiecej

  • IMG_0773

    Rusza II Edycja Kampanii MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj!

    Autor: Administrator | Comments are Closed

    Już na początku marca rusza nowa odsłona II Edycja Kampanii MUSIC FOR LIFE. Jej inicjatorem i organizatorem jest Fundacja ORIMARI, a patronat medyczny nad akcją objęło Centrum Zdrowia Dziecka. Prezesem fundacji jest Marzenna Szustkowska, odWiecej

NastępnyPoprzedni

Ostatnie wpisy

  • „Lalabajki” pomogą w nauce j. angielskiego. Premiera płyty z bajkami edukacyjnymi
  • „Piosenki Mistrza” – nowy album Kovalczyka z utworami Grzegorza Ciechowskiego elektronicznie!
  • Nowa wersja piosenki „Nie pytaj o Polskę” w wykonaniu Kovalczyka zapowiada jego czwartą płytę
  • Tupaczewski – nowy singiel „Fotografia” oraz jesienne koncerty
  • Premiera solowego albumu Wiesława Tupaczewskiego „Listy”

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • listopad 2020
    • październik 2019
    • wrzesień 2019
    • kwiecień 2019
    • październik 2018
    • czerwiec 2018
    • luty 2018
    • grudzień 2017
    • sierpień 2017
    • lipiec 2017
    • czerwiec 2017
    • luty 2017
    • grudzień 2016
    • sierpień 2016
    • lipiec 2016
    • czerwiec 2016
    • maj 2016
    • kwiecień 2016
    • marzec 2016
    • listopad 2015
    • październik 2015
    • sierpień 2015
    • lipiec 2015
    • czerwiec 2015
    • kwiecień 2015
    • marzec 2015
    • luty 2015
    • grudzień 2014
    • listopad 2014
    • październik 2014
    • wrzesień 2014
    • kwiecień 2014
    • marzec 2014
    • luty 2014
    • grudzień 2013
    • listopad 2013
    • październik 2013
    • wrzesień 2013
    • sierpień 2013
    • lipiec 2013
    • czerwiec 2013
    • maj 2013
    • kwiecień 2013
    • marzec 2013
    • luty 2013
    • styczeń 2013

    Kategorie

    • Pressroom
    • Realizacje
    • Realizacje video

    CONNECTION MEDIA sp. z o. o.
    Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa
    tel. 224050422
    kom. 601 131 556, 795 932 164
    email. biuro@connection.com.pl
    email. office@connection.com.pl

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    PR    ePR    media relations    brand PR    music & culture PR    biuro prasowe   social media marketing    social media ePR    social media video    spoty reklamowe    muzyka do reklam    teledyski    video PR    event    viral    buzz(WoMM)    ambient

    CONNECTION MEDIA 2016 | Wszelkie prawa zastrzeżone | Wykonanie: Agencja Interaktywna SOLV

    • o nas
    • pressroom
    • oferta
    • usługi
      • Social media
      • Public relations
      • Content marketing
      • Marketing
    • klienci
    • kontakt
    CONNECTION public relations
    Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.