Przedstawiamy 15 utworów, które będą rywalizować między sobą o tytuł PIOSENKI Z SERCEM II Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE!
Kampania MUSIC FOR LIFE specjalnie z myślą o młodych twórcach przygotowała Plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM.
W tym roku swoje utwory na platformie musicforlife.pl zarejestrowało ponad 150 młodych artystów, reprezentujących prawie wszystkie gatunki muzyczne. Z nadesłanych prac profesjonalne Jury zakwalifikowało do rywalizacji 15 najlepszych utworów, na które użytkownicy portalu www.musicforlife.pl będą mogli głosować od 4 czerwca 2013 do 31 października 2013. Zebrane w ten sposób pieniądze pozwolą na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami układu słuchu, leczonych w Centrum Zdrowia Dziecka.
Mechanizm udziału w Plebiscycie był prosty – polegał na zgłoszeniu autorskiego utworu muzycznego (nowego lub już publikowanego). Zarejestrowane utwory młodych artystów trafiały na specjalną platformę internetową musicforlife.pl. Następnie Jury wybrało 15 utworów finałowych, a dalej internauci będą głosować na swoje ulubione utwory, wysyłając PRZELEW lub SMS, z którego dochód zostaje przeznaczony na cele charytatywne. Utwór, który zwycięży w głosowaniu internautów otrzyma tytuł PIOSENKI Z SERCEM, określone świadczenia promocyjne oraz wejdzie na składankę MUSIC FOR LIFE, obok utworów Ambasadorów Kampanii. Kampania MUSIC FOR LIFE to jedyne przedsięwzięcie, które łączy działalność charytatywną na rzecz chorych dzieci z promocją młodych talentów muzycznych.
O tytuł PIOSENKI Z SERCEM będą rywalizowały następujące utwory:
Agata Świętoń | „Słowa” |
Alex with Revenge | „Spacer po linie” |
BARDZO BARDZO | „On the Horizon” |
Black Diamond | „Cień” |
Coki Marquez&Banda | „Viene del Sole” |
CRYOUTS | „Tell Me Why” |
Duży Ptak | „Grom” |
Ippon | „Piano (Nie bój się)” |
MC Sobieski | „MC Sobieski” |
Michał Rudaś | „Empty space in my heart” |
OUTline | „Kiedy oddycham” |
Over Kyoto | „On & On” |
Pancakes | „Rycerz” |
Synthphonia | „Soundblind” |
Tymek Śnieżek | „Zmienić świat” |
Podczas I Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE, na platformie musicforlife.pl zostały zarejestrowane 253 utwory młodych artystów, na które można było głosować przez 6 miesięcy. Konkurs młodych talentów I Edycji MUSIC FOR LIFE wygrał zespół TUNE.
Dlaczego popieramy MUSIC FOR LIFE? To pierwsza tego typu akcja, która integruje środowisko muzyczne i wszystkich którzy kochają muzykę na rzecz szczytnego celu, jakim jest pomoc najmłodszym. Cieszymy się, że nareszcie jest taka kampania – popieramy całym sercem!” – Zespół TUNE.
BIURO PRASOWE I KOORDYNATOR II EDYCJI KAMPANII MUSIC FOR LIFE:
CONNECTION MEDIA
CONNECTION public relations
tel. 22 405 04 22, kom. 601 131 556
email. biuro@connection.com.pl
www.connection.com.pl
Najnowsze komentarze