MARKETING
MARKETING
EVENT MARKETING
Jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji marketingowej i public relations, które buduje trwałe i bezpośrednie relacje z klientem. Posiada wyjątkową dwupoziomową cechę. Dzięki organizowanym wydarzeniom, ma oddziaływanie na wybrane grupy np. pracowników, konsumentów poprzez prezentację swojej idei. Jednocześnie, dzięki bezpośredniemu kontaktowi z odbiorcą, pozwala na poznanie postaw i opinii grup, na które oddziałuje. Do działań event marketingowych można zaliczyć zarówno monolog teatralny dla dwudziestu pracowników firmy, jak i koncert dla stu tysięcy klientów, pokaz fajerwerków czy akcję sportową lub ekologiczną.
Zalety zastosowania:
Sprawdź oferty koncertowe Artystów naszej wytwórni artCONNECTION music
VIRAL MARKETING
Marketing wirusowy – zainicjowanie sytuacji, kiedy potencjalni klienci sami między sobą wymieniają informacje o danym produkcie, projekcie lub marce. Celem takiej kampanii jest dotarcie do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie, z wykorzystaniem jak najmniejszych nakładów finansowych. Metoda polega na budowaniu świadomości marki na przykład wykorzystując internautów i social media marketing. Narzędzia marketingu wirusowego to: niekonwencjonalne wypowiedzi na forach, blogach i portalach social media, eVideo czyli internetowe filmiki promocyjne z intrygującą lub śmieszną treścią reklamową, wygaszacze ekranu, specjalne gry, aplikacje internetowe i mobilne, przesyłane kartki wirtualne, dedykowane strony internetowe, humorystyczne mema.
Zalety zastosowania:
AMBIENT MARKETING
Jest to najbardziej niekonwencjonalny, niestandardowy rodzaj reklamowania marki lub produktu. Metody tej formy reklamy to: napisy malowane sprayem na murach, naklejki, które można przykleić w autobusach, metrze i miejscach publicznych. Ambient marketing to nie tylko niekonwencjonalne sposoby, ale także treść. Technika ta bazuje na tanich środkach, jest korzystna i zalecana dla małych firm lub kampanii społecznych i edukacyjnych.
Zalety zastosowania:
WoMM MARKETING
Inaczej marketing szeptany lub buzz marketing – jest to działanie ukierunkowane na zawieranie dialogu między odbiorcami oraz tworzenie (przede wszystkim) pozytywnych opinii i rekomendacji. Metodę stosuje się gdy firma, marka potrzebuje wywołać intensywną kampanię, wokół siebie lub produktu, w wielu kanałach komunikacyjnych poprzez publikacje w Intrenecie, określone zachowanie grupy osób, infografiki, materiały video, rozmowy na forach, rekomendacje. Ten rodzaj kampanii sprawdza się coraz częściej w Polsce, na niezwracającą uwagi na wszelkie działania reklamowe grupę konsumentów.
Zalety zastosowania:
CONNECTION public relations na zlecenie Wytwórni artCONNECTION music zrealizowała kampanię typu „Buzz Media” promująca płytę „Kovalczyk Big Band Project”. Kampania rozpoczęła się w TV następnie przeniosła się na zwykłych użytkowników portali social media, którzy zaczęli udostępniać zdjęcia z produktem, w tym wypadku z albumem muzycznym.
CONNECTION MEDIA sp. z o. o.
Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa
tel. 224050422
kom. 601 131 556, 795 932 164
email. biuro@connection.com.pl
email. office@connection.com.pl