CONNECTION MEDIACONNECTION MEDIACONNECTION MEDIACONNECTION MEDIACONNECTION public relationsartCONNECTION music
  • o nas
  • pressroom
  • oferta
  • usługi
    • SOCIAL MEDIA

      Social media marketing
      Social media ePR
      Social media video

    • PUBLIC RELATIONS

      PR
      ePR
      Media Relations
      Brand PR
      Music & Culture PR
      Biuro Prasowe

    • CONTENT MARKETING

      Spoty reklamowe
      Muzyka do reklam
      Teledyski
      Video PR

    • MARKETING

      Event
      Viral
      Ambient
      Buzz (WoMM)

  • klienci
  • kontakt

MARKETING

EVENTY
REALIZACJE

EVENT MARKETING

Jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji marketingowej i public relations, które buduje trwałe i bezpośrednie relacje z klientem. Posiada wyjątkową dwupoziomową cechę. Dzięki organizowanym wydarzeniom, ma oddziaływanie na wybrane grupy np. pracowników, konsumentów poprzez prezentację swojej idei. Jednocześnie, dzięki bezpośredniemu kontaktowi z odbiorcą, pozwala na poznanie postaw i opinii grup, na które oddziałuje. Do działań event marketingowych można zaliczyć zarówno monolog teatralny dla dwudziestu pracowników firmy, jak i koncert dla stu tysięcy klientów, pokaz fajerwerków czy akcję sportową lub ekologiczną.

Zalety zastosowania:

  • wizerunkowe dla firmy, marki, inicjatywy,
  • medialne, PR’owe,
  • pro sprzedażowe, utrzymujące relacje z partnerami, klientami,
  • pretekst do nagłośnienia w mediach produktu, którego reklama jest ograniczona,
  • osiągniecie maksimum rozgłosu w krótkim czasie.

Sprawdź oferty koncertowe Artystów naszej wytwórni artCONNECTION music

VIRAL MARKETING

Marketing wirusowy – zainicjowanie sytuacji, kiedy potencjalni klienci sami między sobą wymieniają informacje o danym produkcie, projekcie lub marce. Celem takiej kampanii jest dotarcie do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie, z wykorzystaniem jak najmniejszych nakładów finansowych. Metoda polega na budowaniu świadomości marki na przykład wykorzystując internautów i social media marketing. Narzędzia marketingu wirusowego to: niekonwencjonalne wypowiedzi na forach, blogach i portalach social media, eVideo czyli internetowe filmiki promocyjne z intrygującą lub śmieszną treścią reklamową, wygaszacze ekranu, specjalne gry, aplikacje internetowe i mobilne,  przesyłane kartki wirtualne, dedykowane strony internetowe, humorystyczne mema.

Zalety zastosowania:

  • wysoka skuteczność komunikacji,
  • niski koszt dotarcia do klientów,
  • zwiększenie znajomości i zaufania do marki,
  • dotarcie do ścisłej grupy docelowej,
  • efektywna komunikacja z klientem,
  • komentarze internautów stanowią materiał do analiz.
VIRAL
REALIZACJE
PARTYZANT
REALIZACJE

AMBIENT MARKETING

Jest to najbardziej niekonwencjonalny, niestandardowy rodzaj reklamowania marki lub produktu. Metody tej formy reklamy to:  napisy malowane sprayem na murach, naklejki, które można przykleić w autobusach, metrze i miejscach publicznych. Ambient marketing to nie tylko niekonwencjonalne sposoby, ale także treść. Technika ta bazuje na tanich środkach, jest korzystna i zalecana dla małych firm lub kampanii społecznych i edukacyjnych.

 Zalety zastosowania:

  • wysoka skuteczność komunikacji,
  • niski koszt dotarcia do klientów,
  • ścisłe dopasowanie do targetu.

WoMM MARKETING

Inaczej marketing szeptany  lub buzz marketing  – jest to działanie ukierunkowane na zawieranie dialogu między odbiorcami oraz tworzenie (przede wszystkim) pozytywnych opinii i rekomendacji. Metodę stosuje się gdy firma, marka potrzebuje wywołać intensywną kampanię, wokół siebie lub produktu, w wielu kanałach komunikacyjnych poprzez publikacje w Intrenecie, określone zachowanie grupy osób, infografiki, materiały  video, rozmowy na forach, rekomendacje. Ten rodzaj kampanii sprawdza się coraz częściej w Polsce, na niezwracającą uwagi na wszelkie działania reklamowe grupę konsumentów.

Zalety zastosowania:

  • wysoka skuteczność komunikacji,
  • najefektywniejsze i wielopoziomowe dotarcie do odbiorcy,
  • gwarancja rozpoznawalności marki i produktu,
  • ogniskuje uwagę mediów i opinii publicznej,
  • wspomaga osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowisko czy branże.

CONNECTION public relations na zlecenie Wytwórni artCONNECTION music zrealizowała kampanię typu „Buzz Media” promująca płytę „Kovalczyk Big Band Project”. Kampania rozpoczęła się w TV następnie przeniosła się na zwykłych użytkowników portali social media, którzy zaczęli udostępniać zdjęcia z produktem, w tym wypadku z albumem muzycznym.

KBBP Buzz
REALIZACJE

CONNECTION MEDIA
Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa
tel. 224050422
kom. 601 131 556, 795 932 164
email. biuro@connection.com.pl
email. office@connection.com.pl

FORMULARZ KONTAKTOWY

PR    ePR    media relations    brand PR    music & culture PR    biuro prasowe   social media marketing    social media ePR    social media video    spoty reklamowe    muzyka do reklam    teledyski    video PR    event    viral    buzz(WoMM)    ambient

CONNECTION MEDIA 2016 | Wszelkie prawa zastrzeżone | Wykonanie: Agencja Interaktywna SOLV

  • o nas
  • pressroom
  • oferta
  • usługi
    • Social media
    • Public relations
    • Content marketing
    • Marketing
  • klienci
  • kontakt
CONNECTION public relations
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.